Ook voor de spelen van de Nationale Loterij is eindejaar een topperiode. Een creatieve presentatie staat garant voor een succesvolle verkoop van de bekende Krasbomen en Kadoosjes uit het eindejaarsassortiment. “Deze producten verhogen elk jaar onze omzet.”
De omzetdaling waarmee de Nationale Loterij in een economisch pittig 2022 te maken kreeg, heeft zich niet doorgezet in 2023. Terwijl de teller een jaar eerder stokte op 1,488 miljard euro, bedroeg de totaalomzet vorig jaar 1,489 miljard euro. De stabiliteit is terug, en eigenlijk is dat een rode draad over de jaarcijfers heen. Zo […]
Op 30 oktober lanceerde de Nationale Loterij haar nieuwe trekkingsspel: EuroDreams. Hoe werd het nieuwe spel ontvangen in de Vlaamse krantenwinkel? Persradar polste bij een achttal dagbladverkopers naar de reacties op deze nieuwkomer.
Vanaf 30 oktober breidt de Nationale Loterij haar aanbod van trekkingsspelen uit met EuroDreams. Het nieuw trekkingsspel wordt georganiseerd door loterijen uit België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Zwitserland, Oostenrijk en Ierland. Met dit trekkingsspel is het de eerste keer in België dat de winnaars uit de hoogste rang 30 jaar lang maandelijks 20.000 euro krijgen.
Het aanstaande verbod op gokreclame verbiedt reclame op openbare plaatsen. Betekent dat ook het einde van reclame voor sportweddenschappen aan de gevels van krantenwinkels of zelfs in de winkel? We vroegen het na en schatten ook de kansen in van het idee om de minimumleeftijd voor sportweddenschappen op te trekken naar 21 jaar.