1

Kansspelen

Partnercontent

Vernieuwde Lotto valt in de smaak/ 29 oktober 2025

Wanneer de Nationale Loterij schaaft aan haar publiekslieveling, zijn we logischerwijs benieuwd naar de reacties van spelers en verkooppunten. Een eerste feedbackmoment wijst alvast op een positieve teneur.

Partnercontent

Zomeractie Lotto: 6 trekkingen spelen, 5 betalen!/ 11 juli 2025

De zomer is hét moment om jouw Lotto-verkoop een zonnige boost te geven! Van 8 juli tot en met 3 augustus 2025 kunnen jouw klanten profiteren van een exclusieve actie in jouw krantenwinkel: ze spelen 6 trekkingen, maar betalen er maar 5.

Kansspelen

Vernieuwde Lotto van start met hogere prijs en een huis als maandelijkse hoofdprijs/ 8 mei 2025

Sinds 1 mei is de vernieuwde Lotto-formule van de Nationale Loterij officieel van kracht. Dagbladhandelaars verkopen Lotto sindsdien aan een hogere prijs per roosterspel. Daartegenover staan verhoogde winstkansen, inclusief elke maand een budget voor een droomwoning. De Nationale Loterij geeft aan met deze ingreep het imago van Lotto te willen verjongen.

Kansspelen

Jaarcijfers Nationale Loterij 2024: gemiddelde omzet per krantenwinkel nipt hoger dan vorig jaar/ 4 maart 2025

De Nationale Loterij heeft een goed jaar achter de rug. Welke rol de fysieke verkooppunten daar nog in spelen, is echter niet in één conclusie te vatten. Ze vallen wel terug in aantal, maar blijken tegelijk voldoende gewapend tegen de opmars van de digitale alternatieven. Tegenover het afgenomen aandeel van de persverkoopsector staat dan weer […]

Kansspelen

Reclameverbod kansspelen straks ook voor producten Nationale Loterij?/ 27 februari 2025

Vandaag maakt de Kansspelwet nog een onderscheid tussen de producten van de Nationale Loterij en de kansspelen van private aanbieders, met ook verschillende regels op vlak van marketingcommunicatie. Maar nu ligt er een nieuw wetsvoorstel op tafel, gericht op uniformiteit.

Partnercontent

Haal alles uit het feestaanbod van de Nationale Loterij/ 10 december 2024

Ook voor de spelen van de Nationale Loterij is eindejaar een topperiode. Een creatieve presentatie staat garant voor een succesvolle verkoop van de bekende Krasbomen en Kadoosjes uit het eindejaarsassortiment. “Deze producten verhogen elk jaar onze omzet.”

Magazine

De impact van digitalisering op de Nationale Loterij: een win voor iedereen/ 21 oktober 2024

Magazine

Nieuw sinds dit najaar: kansspelen verboden onder de 21 jaar/ 21 oktober 2024

Magazine

Nieuwe remuneratie versterkt de band tussen Nationale Loterij en klanten/ 31 mei 2024

1 2 3 5